Akcesoria biurowe, a efektywność pracy

Dzisiaj będzie temat, który jest mi szczególnie bliski bowiem wiąże się z aranżacją przestrzeni biurowej ;]. Wiedzieliście, że są artykułu biurowe, które podnoszą efektywność pracy?

Każdy kto chociaż raz pracował w biurze wie, że wszelkie biurowe przybory są niezbędne do prawidłowego i sprawnie działającego biura. Ciekawostką jest fakt, że spora część pracowników totalnie to ignoruje, tym samym komplikując sobie pracę. Dlaczego? Muszę przyznać, że nie znam odpowiedzi na to pytanie ale za to wiem, które artykuły biurowe pomogą ci w codziennej firmowej rutynie ;].

Zacznijmy od materiałów do pisania.

  • Przede wszystkim zakreślacze. Podczas każdego spotkania korzystamy z notatek – czy omawiamy wyniki poszczególnych pracowników, czy skupiamy się na ważnych zadaniach grupy. Zazwyczaj zawsze mamy do dyspozycji notatki z ważnymi uwagami. Zakreślacz nie pozwoli zgubić się notatkach dlatego zawsze warto mieć go pod ręką!
  • Inne akcesorium bez którego obecnie nie wyobrażam sobie sprawnie działającego biura to mazaki w zestawie z gąbką do specjalnych białych tablic. Takie tablice są chyba w każdej większej firmie. Już dawno ‚do lamusa’ odeszły zwykłe zielone tablice szkolne po których pisaliśmy kredą. Obecnie używamy białych tablic, które idealnie sprawdzają się podczas wszystkich firmowych spotkań zatem warto wyposażyć się w specjalne flamastry z gąbką.
  • Marker permanentny? To prawda, że powoli odchodzimy od używania płyt CD i skłaniamy się ku pamięci przenośnej jednak płyty nadal są używane, a w związku z tym warto mieć pod ręką marker do opisywania płyt, który nie tylko się nie zetrze ale także nie pobrudzi nam dłoni ;].

Źródło zdjęć: cloverink.net