Akcesoria w moim biurze cz.3

Jakie akcesoria są niezbędne do nowego biura? Dzisiaj chciałbym zaprosić wszystkich na trzeci post tej serii. Z przyjemnością doradzę wam o czym nie możecie zapomnieć, kiedy urządzacie swoje ‚biurko’ ;].

Pozwólcie, że tym razem zacznę od drugiej strony. Mój post niekoniecznie jest skierowany tylko do osób, które posiadają swój własny gabinecik. Pamiętajcie, że nawet, kiedy do dyspozycji macie wyłącznie biurko z serią szuflad i półek również musicie być odpowiednio przygotowani! Zatem co trzymamy w szufladzie :]?

  • Komplet długopisów, ołówków i linijek. Profesjonalista nie powinien dopuścić do sytuacji, kiedy nie ma czym podpisać ważnych dokumentów zatem w szufladzie zawsze trzymamy kilka kompletów. Linijki również przydatne i do tego najlepiej w różnych rozmiarach!
  • Taśma klejąca to kolejny ‚mały’ przedmiot, który powinniście mieć w swoim biurze. Przydaje się raczej rzadko ale zajmuje niewiele miejsca więc warto ją mieć.
  • Notes czy kilka zeszytów obowiązkowo w każdym biurze! Nie polecam dużych notesów/podkładek pod klawiaturę. Taki zapisany ‚notatnik’ zawsze wygląda nieestetycznie, a do tego zaginają się rogi nie wspominając już o brudnych kartkach… w końcu opieramy o niego dłonie przez kilka dni (w zależności od tego jak dużo piszecie). Jeszcze innym minusem jest fakt, że wszystko co zapiszemy jest widoczne dla wszystkich. Polecam zatem mały skoroszyt, który zawsze możemy schować do biurka.
  • Skoro mowa o zapisywaniu, absolutnie obowiązkowy – kalendarz na ścianę lub na biurko! Niezależnie od branży w jakiej działacie – uwierzcie, zawsze się przyda :].

Źródło zdjęć: akcesoriawbiurze.pl