Akcje społeczne trafiają do głowy

Ostatnio widziałem i się zainteresowałem… polecam – szczególnie przed 1 listopada.

Policja nawołuje: „Kieruj się rozsądkiem” 

Policja rozpoczęła kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa na drogach. Jej hasło brzmi „Kieruj się rozsądkiem”. Działania realizowane będą w trzech odsłonach. Adresowane są do wszystkich uczestników ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem motocyklistów, osób starszych i pieszych.

Emisja spotów telewizyjnych rozpoczęła się 1 października i trwa do końca miesiąca. Filmy łączące wątki fabularne z animacją są obecne na antenie ogólnopolskich stacji, m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsatu oraz ich kanałów tematycznych.

Link do filmu (mam problemy z dodaniem go na blogu):
http://www.youtube.com/watch?v=bTgHID5tKVU

Celem akcji „Kieruj się rozsądkiem” jest przekonanie uczestników ruchu drogowego, że prawidłowe zachowania na drodze, życzliwość w stosunku do innych, brak agresji oraz przestrzeganie przepisów prawa wpłyną na poprawę bezpieczeństwa na drogach.

Realny cel kampanii to zmiana złych nawyków pieszych, seniorów i motocyklistów, a także kierowców.

Strategia kampanii: dział strategii Fabryki Komunikacji Społecznej
Produkcja spotu: Fabryka Komunikacji Społecznej
Reżyseria i zdjęcia: Jacek Szymański
Muzyka: MoMo

Źródło: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=39877