Artykuły papiernicze, które warto mieć w biurze

Dziś będzie o tym, czego w biurze zabraknąć nie powinno, czyli o artykułach papierniczych.

 

Artykuły papiernicze to wszelkiego rodzaju przybory piśmiennicze oraz plastyczno-techniczne i biurowe. Służą do codziennej pracy, pozwalają też na utrzymanie porządku w notatkach i dokumentach.
W biurze nie powinno nam zabraknąć przede wszystkim papieru. Mowa tu głownie o papierze do drukarek i kserokopiarek (temu poświeciłem już oddzielny wpis), ale też różnego rodzaju karteczkach, czy notatnikach służących do sporządzania notatek, czy zapisywania ważnych informacji. Przydatne są karteczki samoprzylepne, na których możemy zanotować termin spotkania, czy rzecz, jaką mamy do zrobienia i przykleić np. na komputerze. Jeśli lubimy mieć wszystko dokładnie zaplanowane, to warto pamiętać o kalendarzu, w którym możemy dokładnie planować swoje spotkania.
Wśród materiałów biurowych nie powinno zabraknąć także artykułów piśmienniczych: długopisów, ołówków, markerów, czy zakreślaczy.
Inne artykuły papiernicze przydatne w biurze to koperty. Warto mieć pod ręką ich zapas w różnych formatach, od tych wielkości pocztówki, poprzez te formatu A4 do przesyłania dokumentów, aż po duże tuby, w których możemy wysyłać np. wielkoformatowe projekty, które nie powinny się pogiąć i zniszczyć.
Jeśli chodzi o sposób zaopatrzenia, to najwygodniejsze są zakupy przez internet. Tu znajdziemy szeroki wybór artykułów papierniczych rożnych marek, które możemy zamówić w dużych ilościach. Zaoszczędzamy przy tym sporo czasu, bo zamówione materiały są dostarczane bezpośrednio do naszego biura. Zazwyczaj takie rozwiązanie jest również tańsze niż zakupy w sklepie, bądź nawet w hurtowni.