Jaki sprzęt AGD kupić do biura?

Wyposażenie biura to nie tylko meble biurowe, czy sprzęt elektroniczny niezbędny do codziennej pracy. To także urządzenia AGD, bez których wbrew pozorom trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie biura.

Gdy po raz pierwszy kompletowałem wyposażenie do swojego biura, niemal do ostatniej chwili nie zdawałem sobie sprawy, jak istotna jest rola sprzętu AGD w firmowych realiach. Dopiero luźna rozmowa ze znajomym, który w żartach powiedział, że będzie do mnie wpadał na kawę, uświadomiła mi powagę sytuacji. – Eureka! – pomyślałem. – Przecież do firmy będą przychodzić klienci, których wypada poczęstować kawą, czy herbatą. A i pracownicy mają prawo, by napić się czegoś ciepłego.

Dlatego czym prędzej odwiedziłem pobliski sklep z artykułami RTV i AGD. Promocje, jakie tam zastałem szczęśliwie pomogły mi zaoszczędzić trochę pieniędzy. Czajnik elektryczny, ekspres do kawy kosztowały mnie niewiele ponad 160 złotych, przy czym starałem się nie kupować najtańszego sprzętu, zakładając, że z tego nieco droższego będę miał pożytek przez dłużej.

Na liście urządzeń niezbędnych do wyposażenia firmowej kuchni znalazła się także lodówka. Tu, podobnie jak przypadku promocji 😉 pomógł mi przypadek. Kilka dni wcześniej wymieniłem chłodziarkę w swoim domu i nie zdążyłem się jeszcze pozbyć starej. Dlatego następnego dnia zawiozłem ją do firmy i wstawiłem do pomieszczenia socjalnego.

Zupełnie przypadkowo wśród sprzętu AGD w moim biurze znalazł się także odkurzacz, który przywiozłem do firmy podczas remontu. Został tam już na stałe. Przydaje się zwłaszcza, gdy ktoś robi sobie kawę poza kuchnią ;). Myślę jeszcze o zakupie zmywarki, ale to dopiero wtedy, gdy zwiększę zatrudnienie i naczynia zaczną wylewać się ze zlewu 🙂