Praca sekretarki

Mój ostatni wpis skupił się wokół pracy biurowej, a w zasadzie pracy sekretarki. Z związku z tym chciałbym tym razem napisać coś o obowiązkach pracownika biurowego na przykładzie naszej firmowej sekretarki. Skoro już zacząłem ten temat to go chętnie pociągnę ;]. Nasza sekretarka to młoda dziewczyna, która w biurze pracuje pierwszy raz więc nie miała doświadczenia. Jednak doświadczenie w jej przypadku okazało się totalnie zbędne bo dziewczyna ma tak wysokie kwalifikacje, włada biegle trzema językami, że nie miała sobie równych. Pamiętam jak rozmawiałem z szefem o wyborze kandydatki na to stanowisko i on wahał się czy warto zatrudnić osobę bez doświadczenia na stanowisko sekretarki. Zasugerowałem mu wówczas aby dobrze sprawdził jej Cirrucilum Vitae – dlaczego? Jeżeli młoda osoba spełnia wszystkie wymogi na dane stanowisko, a jedyne czego jej brakuje to właśnie doświadczenie to warto odwołać się do tego jak bogate jest jej CV. Osoby, które są młode, ambitne, znają kilka języków i mają na koncie kursy i szkolenia mamy pewność, że są to osoby, które bardzo szybko się uczą. Przyswajanie wiedzy to bardzo pożądana umiejętność w każdej pracy, a dodatkowo jeżeli pracownik jest ambitny i energiczny, sukces gwarantowany. Tak więc naszą sekretarką została właśnie taka osoba i myślę, że mój szef jest bardzo zadowolony z wyboru jakiego dokonał. Do obowiązków naszej sekretarki należy sporo obowiązków z racji tego, że jest to duża firma, która zatrudnia wielu pracowników. O tych obowiązkach może następnym razem bo ostatnio zaniedbałem swoje i chyba muszę je nadrobić ;].

 

Źródło ikony wpisu: robert.foo.my