Zdjęcia z urlopu do pracy?

Tym razem już ostatni wpis z serii o tym jak sobie radzić z syndromem napięcia pourlopowego. PTH to syndrom, który dotyka większość pracowników dlatego mam nadzieję, że mój cykl z radami okaże się przydatny. Zapraszam do lektury :].

  • Najnowsze badania pokazują, że bardzo dobrym sposobem na radzenie sobie ze syndromem PTH jest… wspominanie wspaniałego urlopu! Tak, okazuje się, że to pomaga aż 58% pracownikom w Wielkiej Brytanii gdzie były przeprowadzane badania. Kiedy dopada was chandra lub czujecie narastające napięcie podczas wykonywania codziennych obowiązków, eksperci radzą aby zrobić sobie chwilę przerwy i po prostu powspominać najlepsze momenty urlopu. Idealnym wyjściem są również… zdjęcia! Drukujemy fotki zrobione na wakacjach, pakujemy w ramkę i stawiamy na biurku w pracy :]. Możemy również ustawić sobie wakacyjną tapetę na komputerze. Jeszcze innym sposobem może być wizyta w restauracji, która specjalizuje się w kuchni kraju/regionu, który odwiedzaliśmy.
  • Moją ostatnią propozycją jest… aktywny odpoczynek na weekendach. Korzystajmy ze słonecznych dni i spacerujemy. Pamiętajcie, że koniec lata wcale nie oznacza, że musimy wpaść w depresję jesienno zimową! W Polsce mamy jedną z najpiękniejszych jesieni na świecie. Na początku października jest jeszcze ciepło, słonecznie i bardzo kolorowo. Las i wszystkie parkowe uliczki cudownie nastrajają, wyciszają i relaksują. Warto udać się na długi spacer i cieszyć oczy pięknymi widokami. To z pewnością pozytywnie was nastroi i naładujecie baterie :]!

Źródło zdjęć: styl.pl