Złoty parking

Dostałem złotą kartę – ha! Zanim wspomnę co taka karta umożliwia to przytoczę pewną historię jaka mnie spotkała w jednym z dużych sklepów dla którego ta karta była wydana. W ogóle to trzeba cofnąć się do początku dnia.. bo dzień nie zaczął się zbyt dobrze. Mianowicie mała sprzeczka z szefem, potem problemy techniczne a następnie obsuwa terminu wysłania ważnych dokumentów. Jeden z pracowników wziął dodatkowo urlop na żądanie i… okazało się, że doszło mi dodatkowo kilka innych czynności. Ogólnie dzień mocno zapracowany. Po południu jako, że żona była poza miastem postanowiłem się zrelaksować (o ile to możliwe w supermarkecie) i pojechać na drugi koniec miasta by przetestować całkiem nową wspomnianą na początku złotą kartę klienta. To nie było dla mnie, aż tak fascynujące ale biorąc pod uwagę przebieg dnia i czasowy brak bliskiej osoby w domu postanowiłem sprawdzić teren. Jadę, wjeżdżam – trochę jak król, bo znaki kierują mnie na parking dla klientów ze złotą kartą. Myślę sobie – bomba, jeszcze nigdy nie parkowałem w takiej enklawie. Mój samochód nie do końca pasował do sytuacji ale urósł dość szybko w moich oczach. Podjeżdżam, szlaban, przykładam kartę, „piiip” i szlaban pojechał do góry. Zaraz jak minąłem szlaban to za mną z prędkością światła wpadł jakiś mały samochód. Bez używania karty, itp. Wysiadła z niego młoda uśmiechnięta kobieta i śmiejąc się do mnie, uprzedzając moje słowa mówi, że ona tylko na chwilkę i że nikt się nie zorientuje. Nie zamierzając się kłócić, zwróciłem jej uwagę, że nie wyjedzie stąd bez okazania karty. W odpowiedzi otrzymałem informację, że wyjedziemy razem.zlote-spotkania-sprawyfirmowe-pl

Umówiliśmy się dokładnie za 30 minut. Ja oczywiście po przejechaniu całego sklepu i zrobieniu drobnych zakupów byłem punktualnie na miejscu. Dałem sobie jeszcze 10 minut… oczywiście nikt nie przyszedł. Wsiadłem i pojechałem ;] szeroko się uśmiechając.

Złota Karta Klienta – przywileje:

  • zadaszonego, specjalnie wydzielonego parkingu zlokalizowanego przy wyjściu z hali;
  • dużych wózków na zakupy;
  • szkoleń związanych branżowo z rodzajem prowadzonej działalności;
  • programów upustowych;
  • nielimitowanej liczby kart i osób dokonujących zakupów;
  • specjalnie wydzielonych kas;
  • spotkań integracyjnych;