Gratis od firmy ;]

Kto nie lubi dobrych niespodzianek? Dzisiaj chciałbym napisać odrobinę o tym co zrobić aby stworzyć pozytywną więź z klientem. Jak w najlepszy możliwy sposób zadowolić klienta? Oczywiście „dać” mu coś w prezencie. Jednak nie może być to byle co. Najlepiej jeżeli jest to powiązane z ofertą i coś czego klient oczekuje. Kiedy klient coś u nas zamawia powinniśmy zaproponować mu coś ekstra. Nie musi być to duży i kosztowny „prezent”. Wystarczy, że będzie to coś sensownego i konkretnego. Do głowy przychodzi mi rewelacyjny pomysł, który wykorzystałem kiedyś aranżując biuro jednej z klientek. Po skończonej pracy w biurze postanowiłem… posprzątać. Kosztowało mnie to nie mało pracy ale zadbałem o każdy detal! Umyłem z ekipą nawet okna więc właścicielka biura nie musiała już zamawiać firmy sprzątającej. Oczywiście robiąc remont należy pamiętać o posprzątaniu i ktoś mógłby powiedzieć, że to nic nadzwyczajnego jednak pamiętajcie jak sprzątają ekipy po remoncie. Jest to tak ogarnięte, że tak naprawdę należy wynająć firmę sprzątająca bo wszędzie jest dużo kurzu, pyłu i innego brudu. Pamiętam, że klientka była zachwycona jak wszystko zostało wykonane profesjonalnie i obiecała polecać mnie każdemu komu tylko będzie mogła. Poświęciłem na to dodatkowe dwie godziny pracy ale opłacało się. Dzięki tej klientce udało mi się zrobić jeszcze kilka remontów. Sami widzicie, że warto pomyśleć o atrakcyjnym gratisie dla swoich klientów. Najważniejsze aby był to konkretny i sensowny gratis czyli taki, który spodoba się klientowi!

Źródło ikony wpisu: rhondamullinsblog.wordpress.com