Nowe meble biurowe do nowego biura

Nasza firma niedługo będzie otwierać nowe biuro kilka ulic dalej. Będzie to biuro, które zajmuje się naszymi małymi klientami. W rozmowie z szefem dowiedziałem się, że będą tam zatrudnieni stażyści i starsi pracownicy. To chyba dobre rozwiązanie ponieważ młodzi będą mieli czas na zdobycie doświadczenia od starszych przy czym nie będą czuć presji i tej całej gonitwy. W związku z otwarciem nowego biura szef (wiedząc, że aranżacja biur to moja pasja) zasugerował abym trzymał piecze nad dekoracją i wyposażeniem biura.meble biurowe Aranżacją zajmuje się pani projektant z którą już współpracowałem dlatego ucieszyłem się na ten pomysł. Oczywiście z racji tego, że mamy kryzys szef bardzo ograniczył budżet więc musimy być ostrożni w wyborze mebli biurowych, sprzętu i akcesoriów. Osobiście uważam, że takie oszczędności są zawsze wskazane. W końcu jaki jest sens przepłacać ;]. Podzieliłem się obowiązkami z panią projektant. Ja zajmę się wyborem sprzętu, a ona mebli biurowych. W zasadzie chyba wolałabym zająć się tym drugim ale to w końcu ona jest projektantką. Jednak widząc moje „rozczarowanie” pani projektant powiedziała, że z chęcią będzie się ze mną konsultować. Myślę, że to dobre wyjście ;]. Na szczęście z wyborem sprzętu nie miałem problemu ponieważ jestem na bieżąco z nowinkami – w końcu jestem facetem, hehe. Dodatkowo wiem co jest niezbędne w naszej branży. Pozostało mi tylko znaleźć odpowiedni sklep z niskimi cenami. Przy tak dużym zakupie warto targować się o cenę. Udało mi się wybrać wszystko co trzeba dlatego teraz został mi czas na pomoc w wyborze mebli biurowych. Pani projektant zaskoczyła mnie bo powiedziała mi dzisiaj, że już wybrała! Szybko ;] ale za to poprosiła abym rozejrzał się za oświetleniem. Na maila wysłała mi zdjęcia wybranych mebli i projekt biura. Ahhh jak ja lubię moją „pracę” ;].