Wszystkie artykuły biurowe w jakie każde biuro musi być wyposażone

Dzisiaj postanowiłem napisać luźnego posta o artykułach biurowych. Pisałem kiedyś o tym co jest niezbędne w nowym biurze, a tym razem postanowiłem napisać o wszystkich artykułach biurowych, w które każde biuro powinno być zaopatrzone. Uważam, że warto zrobić większe zakupy na początku dzięki czemu mamy później spokój i nie musimy latać do sklepu po np. zszywki czy taśmę klejącą. Te wszystkie artykuły biurowe to mnóstwo małych przedmiotów, które w rzeczywistości bardzo ułatwiają pracę dlatego proponuję już na wstępie przygotować listę zakupów ;]. artykuły biuroweNajbardziej podstawowe to przybory do pisania i wszystko co z nimi związane czyli gumki do mazania, korektor i linijki. W przypadku przyborów do pisania oczywiście mam na myśli długopisy w różnych kolorach, ołówki, markery i flamastry. Przydają się także tzw. zakreślacze. Następnie dobrej jakości papier do drukarki. Najlepiej kilka ryz, aby starczyło na dłuższy czas. Skoro mowa o papierze to nie może zabraknąć zeszytów. Najlepiej kilka o różnej grubości i w różnych rozmiarach. Obowiązkowo kalendarz ścienny i biurkowy! Przydatne są także małe karteczki papieru, które sprawdzą się gdy musimy zapisać coś pilnego np. numer telefonu. Ja również używam bardzo dużej podkładki papierowej na biurko, która służy mi za notes. Z drobnych akcesoriów polecam spinacze, którymi łączymy kartki w razie potrzeby, zszywacze i zszywki o różnych rozmiarach. Jeżeli używamy zszywaczy warto również zaopatrzyć się w tzw. rozszywacze, które z kolei rozczepią to co źle spięliśmy np. ważną umowę, którą mamy tylko w jednym egzemplarzu. Nie może nam również zabraknąć taśmy klejącej z podajnikiem (bardzo wygodne), nożyczek i znaczników. Do archiwizacji dokumentów należy nabyć segregatory, kartony gdzie możemy trzymać dokumenty gotowe do odesłania, dziurkacze, koszulki i wszelkiego typu teczki. Dodatkowo warto zakupić tablicę korkową lub magnetyczną, pinezki, przyborniki biurowe gdzie umieścimy długopisy, spinacze itp. Na koniec dodam jeszcze, że bankowo przydaje się kalkulator niezależnie od branży oraz obowiązkowo zegar na ścianie ;]. To chyba absolutnie wszystko z artykułów biurowych – jeżeli o czymś zapomniałem dopiszcie sami :].